ثبت درخواست تعمیرات

وارد کردن نام الزامی است

شماره تلفن همراه نامعتبر است

دستگاه

برند

جمعه ۳۱ فروردین ۱۸:۳۱

اطلاعات تماس

پشتیبانی سراسری استان البرز

دفتر کمالشهر
تلفن همراه

ثبت درخواست تعمیرات

درخواست شما با موفقیت ثبت شد شماره سفارش :

در اولین فرصت با شما تماس خواهیم گرفت.

آرسا سرویس نمایندگی کرج

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی یخچال ساید لباسشویی کولرگازی ظرفشویی فریزر مایکروفر آبسردکن

تعمیر لباسشویی در کرج

تعمیر لباسشویی در کرج نمایندگی آرساسرویس

ماشین لباسشویی یکی از لوازم خانگی پرکاربرد و ضروری می باشد که در کوتاه ترین و سریع ترین زمان ممکن لباس ها را میشوید و خشک می کند. برای دستگاهی همچون لباس شویی که به سختی کار می کند، گاهی مشکلاتی پیش می آید که ممکن است دستگاه خراب شود و یا اختلالاتی در عملکرد آن به وجود بیاید و نتواند لباسها را به درستی بشوید. بنابراین در صورت هر گونه مشکل و ایراد، زندگی روزانه را دچار دگرگونی کند. در هنگام خرید ماشین لباسشویی، اکثر افراد به سراغ برندهایی مانند سامسونگ، ال جی و بوش می روند؛ اما باز هم این موضوع نمی تواند مانعی برای خراب نشدن آن باشد. اگر زمانی ماشین رخت شویی شما دچار عیب و ایراد شد باید هر چه سریع تر نسبت به تعمیر آن اقدام کنید.
نمایندگی آرسا سرویس در کرج، با تکنسین ها و متخصصان حرفه ای در زمینه تعمیرات انواع ماشین لباسشویی در کرج به شما کمک می کند. پس از هماهنگی های مربوطه متخصصان آرسا سرویس در زمان کوتاهی برای تعمیر و خدمت رسانی در محل حاضر میشوند.
باید بدانید که ماشین لباسشویی هم همانند دیگر وسایل به مراقبت نیاز دارد و آن چیزی که در این زمان مهم است، انتخاب یک تعمیرکار متخصص و ماهری است که در زمان کوتاهی می تواند مشکل دستگاه را به خوبی رفع کند. البته اهمیت این موضوع بخصوص درمورد برندهای خارجی مشخص میشود؛ زیرا مانع بسیاری از هزینه های سنگینی میشود که باید بابت خرید تجهیزات و تعویض و تعمیر آنها بپردازید.

تعمیرکار حرفه ای لباسشویی در کرج

ماشین لباسشویی جزو آن دسته از لوازم خانگی است که به دلیل قیمت بالا افراد زیادی نمی توانند هر چند وقت یکبار آن را عوض کنند. به همین جهت یک تعمیرکار حرفه ای و متخصص که تعمیر این دستگاه را به صورت اصولی و درست انجام دهد و هزینه مناسبی را دریافت کند برای شهروندانی که در کرج و استان البرز سکونت دارند، مناسب است. آرسا سرویس یکی از مراکز تعمیرات بسیار تخصصی و حرفه ای است که با داشتن کادر مجرب آماده خدمت رسانی در تمام نقاط کرج می باشد.
ماشین لباسشویی اغلب چه ایرادهایی دارند؟
ماشین لباسشویی یک دستگاه مدرنی است که فواید بسیار زیادی دارد و تا حد زیادی توانسته کمک حال خانم های خانه دار باشد. اما گاهی به دلیل عیب و ایراداتی ممکن است دچار مشکل شود و کارکرد اولیه خود را از دست بدهد. در ادامه لیستی را آماده کرده ایم که به برخی از رایج ترین مشکلات ماشین لباسشویی اشاره دارد:

  • پرش به اطراف
  • سروصدای بسیار زیاد
  • تخلیه نشدن آب از ماشین لباسشویی
  • عدم چرخش دستگاه
  • لباس هایی که بوی بدی دارند
  • باز نشدن درب دستگاه
  • تخلیه نادرست و یا آهسته
  • آب گیری نکردن درست دستگاه
  • قطع نشدن عمل آبگیری
  • عدم روشن شدن دستگاه

برای مشاهده لیست کامل و رایج ایرادهای ماشین لباسشویی و نحوه برطرف کردن آنها به صفحه زیر مراجعه کنید:

اگر لباسشویی شما کد خطا یا ارور خاصی را نمایش داد چه کنیم؟

با توجه به اینکه لباسشویی ها با برندهای مختلف دارای مشخصات فنی و کدهای مختص خود هستند برای مشاهده کدهای خطا مربوط به برند لباسشویی خود به صفحه برند بروید و از خطا علت آن و نحوه برطرف شدن آن مطلع شوید:

نکاتی جهت پیشگیری از تعمیر ماشین لباسشویی


کنترل کردن لوله ها و شیلنگ های لاستیکی و خرطومی مخصوص آبپاس
لوله ها و شلنگ های لاستیکی و خرطومی را هر ساله از لحاظ پوسیدگی و یا عیب و ایراد بررسی کنید. اگر هر گونه ترک خوردگی و یا زنگ زدگی مشاهده کردید، آنها را عوض کنید. زیرا چنین مشکلاتی موجب ایجاد نشتی و یا ترکیدن میشود که در نتیجه خانه را آب بر می دارد و هزینه زیادی را به بار می آورد. در چنین موقعیتی سریعا با تعمیرکار ماشین لباسشویی تماس بگیرید.
جلوگیری از آب راه افتادن و یا نشتی ماشین لباسشویی
دو موردی که می تواند موجب چنین مشکلی شود شامل :
سیستم مسدود سازی و قطع آب : زمانی که چنین مشکلی به وجود می آید، این سیستم می تواند به صورت خودکار آب را قطع کند.
قرار دادن کفه ای برای سرریز شدن آب از ماشین لباسشویی : گذاشتن کفه ای پلاستیکی در زیر ماشین لباسشویی می تواند تا اندازه ای از نشتی و خیس شدن زمین جلوگیری کند. این کفه متناسب با ماشین لباسشویی است.
زیاد پر نکردن ماشین لباسشویی
با توجه به دستور العمل های گفته شده در ماشین آن را پر کنید و بیش از اندازه در آن لباس نریزید. زیرا در غیر این صورت دستگاه از حالت تعادل خود خارج میشود و مشکلاتی را به وجود می آورد.
قرار دادن ماشین لباسشویی به صورت همسطح با زمین
لرزش زمین و یا دیوارها در هنگام استفاده از ماشین لباسشویی، موضوع غیر طبیعی است. اگر دستگاه شما با زمین همسطح نباشد در هنگام کار عقب جلو می رود و می لرزد. پس تا جای که امکان دارد آن را در نزدیکی زمین قرار دهید. باید بدانید که لرزش های زیاد باعث خرابی دستگاه میشود و سروصدای آن را بیشتر می کند. برای اینکار می توانید از متخصص تعمیر لباسشویی نیز کمک بگیرید.
استفاده به اندازه و مناسب از پودر یا شوینده ماشین لباسشویی
قبل از ریختن پودر و یا شوینده، سری به دفترچه راهنمای ماشین بزنید تا از مقدار مناسب آن اطمینان پیدا کنید. اگر از آب نرمی برخوردار می باشید سعی کنید صابون کمتری استفاده کنید زیرا ممکن است مقداری از آن در چرخ باقی بماند و بعد از مدتی موجب رسوب شود.
تمیز کردن داخل ماشین لباسشویی هر ماه یکبار
پس از هر بار شست و شو مقداری از شوینده ها در ماشین باقی می ماند و این موضوع کاملا طبیعی است. برای برطرف کردن آن بهتر است ماهی یکبار از پاک کننده ها و یا جرم گیرها با تاثیرگذاری بالا استفاده کنید.
تمیز کردن مخزن نرم کننده
مایع نرم کننده خاصیت چسبندگی دارد. پس از هر بار شست و شو با پارچه نم دار و آب داغ مخزن را تمیز کنید. یک راه حل بسیار خوب برای کم کردن چسبناک بودن مایع نرم کننده این است که قبل از ریختن آن در مخزن، آن را با مقداری از آب مخلوط کنید و سپس در مخزن بریزید.
نظافت سطح بیرونی ماشین لباسشویی
وجود لکه های حاصل از شوینده ها و نرم کننده باعث میشود تا سطح بیرونی ماشین نمای اولیه خود را از دست بدهد. برای تمیز کردن آن می توانید از پاک کننده چند منظوره و یک دستمال پارچه ای استفاده کنید.
رنگ کردن و اصلاح خراش ها و بریدگی ها
خراش ها و بریدگی هایی که در سطح ماشین لباسشویی به وجود آمده است را با رنگ درست کنید تا نمای دستگاه شما همانند روز اول خود شود.

تمیز کردن ماشین لباسشویی

سه بخش بسیار مهم در ماشین لباسشویی وجود دارد که بهتر است همیشه کنترل و تمیز شود و آن هم فیلتر، محل ریختن پودر و یا شوینده و گردونه ی استوانه ای داخل ماشین است. برای تمیز کردن کشو پودر و یا شوینده از پارچه نم دار و آب داغ و یا شستشوی کامل در زیرآب. و برای تمیز کردن فیلتر از آّب و برای تمیز کردن گردونه استوانه ای و لوله ها از جرم گیر ماشین استفاده کنید.

چه برندهایی برای تعمیر لباسشویی توسط آرساسرویس پشتیبانی میشوند؟

تعمیرات لوازم خانگی آرسا سرویس یکی از بهترین مراکز تعمیر انواع ماشین لباس شویی می باشد،که از تمامی برندهای ایرانی و خارجی آن پشتیبانی می کند و شما می توانید با خیالی آسوده دستگاه خود را به متخصصان و تکنسین های حرفه ای شرکت آرسا سرویس بسپارید و در کوتاه ترین زمان ممکن و مناسب ترین هزینه دستگاه خود را تحویل بگیرید.

راه های ارتباطی با آرساسرویس