ثبت درخواست تعمیرات

وارد کردن نام الزامی است

شماره تلفن همراه نامعتبر است

دستگاه

برند

شنبه ۱ اردیبهشت ۱۵:۳۳

اطلاعات تماس

پشتیبانی سراسری استان البرز

دفتر کمالشهر
تلفن همراه

ثبت درخواست تعمیرات

درخواست شما با موفقیت ثبت شد شماره سفارش :

در اولین فرصت با شما تماس خواهیم گرفت.

آرسا سرویس نمایندگی کرج

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی یخچال ساید لباسشویی کولرگازی ظرفشویی فریزر مایکروفر آبسردکن

تعمیر یخچال در کرج

تعمیر یخچال در کرج نمایندگی آرساسرویس

بهترین نمایندگی برای تعمیر یخچال در کرج

همه ما از اوضاع بد اقتصادی و هزینه سرسام‌آور وسایل الکتریکی به خصوص یخچال به خوبی اطلاع داریم. با توجه به این شرایط باید همیشه تعمیرکاری خوب را سراغ داشته باشید، تا مانند پزشکی خبره حواسش به حال وسایل شما باشد. البته اینجا منظور ما بیش‌تر، یخچال است. پس اگر یه روز از خواب بیدار شدید و یخچال‌تان را پر از برفک دیدید یا تمامی وسایل‌تان خراب شده بودند نترسید؛ با یک تماس به راحتی تعمیرکار درب منزلتان (البته بیشتر در کرج)حاضر می‌شود.

اگر یخچال نیاز به تعمیر داشت چه کنیم؟

اولین و بدیهی‌ترین کار در موقع خرابی یخچال، تماس با تعمیرکار برای عیب‌یابی است. یادتان باشد که برای تعمیر یخچال در کرج یا هر شهر دیگری، حتما به نمایندگی های مجاز در آن شهر مراجعه کنید و از کارشناسان این نمایندگی ها بخواهید تا یخچال‌تان را عیب‌یابی کند. حواستان باشد که تعمیر یخچال ساید با یخچال های معمولی متفاوت است پس از کارشناس مخصوص آن نوع یخچال بخواهید تا به یخچال‌تان نگاهی بیاندازد.

چه خدمات و سرویس هایی را در تعمیر یخچال در کرج می‌توانید دریافت کنید:

1 – شارژ گاز کمپرسور
2 – تعمیر کندانسور ( رادیاتور خنک کننده)
3 – تعویض فیلتر یا درایور
4 – تعمیرات اواپریتور (محفظه تولید یخ)
5 – تعمیر و یا تعویض موتور
6 – عیب یابی و تعمیر ترموستات
7 – تعویض رله راه انداز
8 – تعمیر و تعویض برد یخچال

همچنین شما میتوانید برای اطلاعات بیشتررایج ترین ایرادهای یخچال ها را مطالعه کنید.

بهترین نمایندگی تعمیر یخچال در کرج

حال که متوجه شدید تعمیر یخچال کار بسیار حساسی است و اگر ساکن شهر کرج هستید وقت آن است که بهترین نمایندگی تعمیر یخچال در کرج را به شما معرفی کنیم.

البته قبل از آن بهتر است بگوییم که نمایندگی خوب چه ویژگی های باید داشته باشد. اول از همه اینکه باید از تعمیرکار بخصوص هر نوع یخچال استفاده کند. نکته‌ی دوم این است که جا به جایی برای تعمیر یخچال باعث می‌شود که صدمه ی بیشتری به دستگاه شما می‌زند پس بهتر است که تعمیرکار مخصوص خود را به منزل بفرستد تا تعمیر یخچال در محل انجام شود.

یکی از بهترین نمایندگی‌هایی که تعمیر یخچال در کرج آرسا سرویس است. شرکت آرسا سرویس با اعزام بهترین و مجرب‌ترین تعمیرکاران به منزل شما نگرانی‌تان را در مورد چگونگی کارکرد بر روی یخچال‌تان رفع می‌کند. همچنین لازم به ذکر است که آرساسرویس تمام سعی خود را انجام می‌دهد که با توجه به شرایط سخت اقتصادی کنونی نیازی به تعویض قطعه نباشد و تا حتای المکان قطعات را تعمیر کند.  سرعت در ارائه خدمات، قیمت و هزینه های تعمیر شگفت انگیز شعاری نیست که آرسا سرویس بخواهد تکرار کند. شما تنها با کمی تحقیق متوجه خواهید شد که تعمیر یخچال ساید در کرج چه هزینه ای دارد و نرخ تعمیر ما چقدر است.

پشتیبانی سراسری استان البرز

آرساسرویس با دارا بودن نمایندگی های متعدد در استان البرز تمامی مناطق زیر را پشتیبانی می کند:

چرا آرساسرویس ؟

  • سرعت در ارائه خدمات
  • تضمین قطعات و خدمات
  • بدون نیاز به جابجایی
  • قیمت مناسب و صرفه جویی در هزینه ها
  • 6ماه تا یکسال گارانتی تعمیرات
  • پاسخگویی 24 ساعته

به خاطر داشته باشید که بهترین جا برای تعمیر یخچال و فریزر  همان منزل شماست؛ چرا که در جا به جایی ها ممکن است یخچال آسیب های بیشتری ببینید و هزینه های بیشتری را متحمل شوید. به هیچ عنوان خودتان سعی نکنید که عیب‌یابی کنید. شما تعمیرکار حرفه ای نیستید و آسیب‌های بیشتری به یخچال وارد می‌کنید که مبالغ سرسام آوری را نجبور شوید که خرج کنید.

چه برندهایی توسط آرساسرویس پشتیبانی می شود؟

تقریبا اکثر برندهای معتبر انواع یخچال های ایرانی اروپایی آمریکانی کره ای و ژاپنی به همراه قطعات اصل و تعمیرکاران کارآزموده آرساسرویس پشتیبانی می‌شود. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر به صفحه برند مورد نظر رجوع کنید :

چه راه‌هایی برای ارتباط با آرساسرویس وجود دارد؟

آرساسرویس در تمامی لحظات همراه شماست. پس اگر به دنبال تعمیر حرفه ای یخچال در کرج هستید، ما را به هیچ عنوان فراموش نکنید.